Wij werken als vereniging intensief samen met de vereniging Christelijke Harmonie Crescendo uit Ermelo en we hebben gezamenlijk drie orkesten.

Andere samenwerkingen hebben we doordat muziekgezelschappen uit de regio gebruik maken van ons gebouw.

Tot slot werken we op het vlak van cultuur en opleidingen samen met Cultuurkust. We zijn onder andere actief bij de projecten rondom “Meer muziek in de Klas” en onze leden kunnen gebruikmaken van lesgeld-kortingsregelingen van Cultuurkust.

Via de links hieronder vind je meer informatie over ons bestuur, over de coördinatoren en over de historie van de vereniging. Ook vind je er informatie over het volgen van opleidingen, de mogelijkheid om een instrument te huren en over lid worden.

Sponsor worden?

Wil je graag een bijdrage leveren? Je kunt onze vereniging steunen door sponsor te worden.